« 失敗のない人生は失敗 | トップページ | Who is this guy !!! »

Boxing trainig

We practiced boxing training yesterday!!! Once a week, we have been training for various techniques hoping to improve Karate technique. I believe that it is important to have vast knowledgement. mitt training 10 rounds, in Sandbag Rushing 3 Rounds/3min. Our dojo mate have been consuming this menu over year now. We've become a big muscle pain when we started, but we don't get it now!!!! So, everyone does not feel muscle pain after this practice anymore!!!! We went over it!! Osu :) 昨日はボクシングでした。週に一回、様々な技術向上のためにボクシングを取り入れています。幅広い見識を持つことが大切じゃないかなぁ、と。ミット10ラウンド、サンドバックラッシュ3分3ラウンド。このメニューは1年以上続けて来ました。最初の頃は筋肉痛でしたが今は違います。筋肉痛も今やもうありません♬もう慣れました〜!押忍(=^・^=)








|

« 失敗のない人生は失敗 | トップページ | Who is this guy !!! »

趣味」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/548895/59369250

この記事へのトラックバック一覧です: Boxing trainig:

« 失敗のない人生は失敗 | トップページ | Who is this guy !!! »