« ビジネスマンクラス | トップページ | お疲れ様でした♬Long day »

Loosing weight

For take part in the All Japan Cup, I have made loosing weight for this year tournament as usuall.Weight control is very good spiritual training :) This photo is from 2nd Asian tournament weight scaling. Basically, I'm lazy personal, I have to put myself to the edge. Otherwise, I can't make it.This Aug Philippines Tournament, I went there on 62kg, but today I go 56.4kg. Couple of years ago, I can't immagine that I was crying baby about loosing weitht....because it was difficult....今年もいつも通り全日本に向けて減量中(笑)ウェイトコントロールは良い精神修行です。写真は懐かしい2回目のアジア大会での計量直前。減量もすっかり毎年のお勤めになってますが、基本的に怠惰な人間なので、このぐらい痛めつけておかないとダメ人間まっしぐらです(笑)
8月のフィリピンが無差別級でしたので62kgで行きましたが、あれから今日で56.4kg。数年前は減量でピーピー泣いてたのが嘘のようです(´Д` )


|

« ビジネスマンクラス | トップページ | お疲れ様でした♬Long day »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/548895/60494183

この記事へのトラックバック一覧です: Loosing weight:

« ビジネスマンクラス | トップページ | お疲れ様でした♬Long day »